Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Heijn mijdt Gouden Kooi

Albert Heijn stopt met het uitzenden van reclame rond De Gouden Kooi van tv-zender Tien.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De supermarktketen vreest dat het geweld en de grofheden in de realitysoap schadelijk zijn voor het imago. Daarmee geeft AH gehoor aan de oproep vanuit de politiek (ChristenUnie en CDA) om niet meer te adverteren rond het controversiële programma.

related partner content for mobile comes here

Albert Heijn-woordvoerder José Mes meldt dat het bedrijf de campagne rond De Gouden Kooi staakt.

De mediabureaus Kobalt en Carat riepen bedrijven als Albert Heijn, Heineken, Philips, ABN Amro en Renault op het Tien-programma te boycotten. 'Wij volgen het advies van ons mediabureau Kobalt. Zij zijn als professionals het beste in staat om de mediastrategie te bepalen die past bij Albert Heijn', aldus Mes.

Meer over dit onderwerp op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in