Albert Heijn mijdt Gouden Kooi


De supermarktketen vreest dat het geweld en de grofheden in de realitysoap schadelijk zijn voor het imago. Daarmee geeft AH gehoor aan de oproep vanuit de politiek (ChristenUnie en CDA) om niet meer te adverteren rond het controversiële programma.
Albert Heijn-woordvoerder José Mes meldt Distrifood dat het bedrijf de campagne rond De Gouden Kooi staakt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe mediabureaus Kobalt en Carat riepen bedrijven als Albert Heijn, Heineken, Philips, ABN Amro en Renault op het Tien-programma te boycotten. 'Wij volgen het advies van ons mediabureau Kobalt. Zij zijn als professionals het beste in staat om de mediastrategie te bepalen die past bij Albert Heijn', aldus Mes.
Meer over dit onderwerp op Adfoblog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid