Procter & Gamble koopt Clairol
Procter & Gamble koopt Clairol van Bristol-Myers Squibb voor een bedrag van 4,95 miljard dollar, zo'n 12,5 miljard gulden in cash. Clairol…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Bekende Clairol-merken zijn Nice 'n Easy, Natural Instincts, Miss Clairol, Hydrience en Herbal Essences, Aussie en Infusium. Haarverzorging is een kernbusiness voor Procter & Gamble, met merken als PantËne, Olay, SK-II, Max Factor, Cover Girl, Giorgio, Hugo Boss. Het concern verwacht veel groei in de door trends aangejaagde haarbusiness.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid