Datacollectie voor Summo definitief gestaakt


In een stemming gingen PMA, BVA, VNU, Elsevier BI, Quote Media, Veronica,
ANWB en Audax met het voorstel tot beëindiging akkoord. De
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSvertegenwoordigers van TTG, Management Scope, PCM en Weekbladpers stemden
tegen.
Tijdens een eerdere Summo-ledenvergadering was al duidelijk, dat een
meerderheid van de leden wil wachten totdat het nieuwe JIC NOM (Nationaal
Onderzoek Multimedia) daadwerkelijk van start gaat, naar verwachting per
januari 2002. Volgens Summo-directeur Costa Tchaoussoglou zou dat de kans
vergroten dat de markt het minimaal tot begin 2003 zonder actuele
bereiksgegevens van printmedia moet stellen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid