Hill and Knowlton verwerft Lost Boys
Hill and Knowlton gaat Lost Boys ondersteunen bij het opbouwen van een merkreputatie in Nederland, Europa en uiteindelijk wereldwijd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Lost Boys is een internationaal multichannel bedrijf dat diensten biedt variërend van consultancy op strategisch niveau tot en met het implementeren van toepassingen met gebruik van ‘digital channels’ zoals internet, breedband, Wap en i-TV.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Hill and Knowlton werd gekozen na een bureauoriëntatie. Jeroen van Seeters, Group Director Interactive Communication bij Hill and Knowlton Amsterdam, vertelt: ‘Lost Boys is een uniek merk in online strategie en implementatie. Het bedrijf ontwikkelt zich spectaculair. Wij gaan Lost Boys voorzien van strategisch advies, consequente mediarelaties en financiële communicatie. Maar dan op z’n Lost Boys. Een mooi avontuur.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid