Overslaan en naar de inhoud gaan

Hill and Knowlton verwerft Lost Boys

Hill and Knowlton gaat Lost Boys ondersteunen bij het opbouwen van een merkreputatie in Nederland, Europa en uiteindelijk wereldwijd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lost Boys is een internationaal multichannel bedrijf dat diensten biedt variërend van consultancy op strategisch niveau tot en met het implementeren van toepassingen met gebruik van ‘digital channels’ zoals internet, breedband, Wap en i-TV.

related partner content for mobile comes here

Hill and Knowlton werd gekozen na een bureauoriëntatie. Jeroen van Seeters, Group Director Interactive Communication bij Hill and Knowlton Amsterdam, vertelt: ‘Lost Boys is een uniek merk in online strategie en implementatie. Het bedrijf ontwikkelt zich spectaculair. Wij gaan Lost Boys voorzien van strategisch advies, consequente mediarelaties en financiële communicatie. Maar dan op z’n Lost Boys. Een mooi avontuur.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in