Overslaan en naar de inhoud gaan

Philip Spaas wordt voorzitter Taskforce Search IAB Nederland

Spaas, managing partner van online marketingbureau Oogst, vervangt Joris Toonders.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Philip Spaas: &;De Taskforce legt de lat hoog de komende periode. Er wordt hard gewerkt aan drie ambitieuze projecten op het gebied van "onderzoek, kennis & ontwikkelingen" en "netwerk & events" en "educatie". Daarnaast pakken we dossiers als online privacy, gedragscodes en het benutten van big data, gezamenlijk aan. Via de IAB-website, de IAB-nieuwsbrief en IAB -events delen we de resultaten.&;

related partner content for mobile comes here

Govaert Plesman, directeur van IAB Nederland, brancheorganisatie voor digital advertising en de interactieve marketingindustrie: &;Ik ben ervan overtuigd dat Spaas met zijn ervaring, netwerk en energie de Taskforce naar een hoger plan zal brengen. Ik zie uit naar onze samenwerking.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in