Overslaan en naar de inhoud gaan

PersPagina werkt samen met PRDaily

Nieuwe stap op Amerikaanse markt voor Nederlands bedrijf.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Nederlandse PersPagina is een samenwerking aangegaan met PRDaily en Ragan Communications van Mark Ragan, een van de pioniers op het gebied van brand journalism.

related partner content for mobile comes here

Na een testperiode van zes maanden zijn er intussen al een aantal Amerikaanse klanten die gebruikmaken van het platform van PersPagina.

De cultuurverschillen met Europa, en met name Nederland, in zakelijke processen zijn aanzienlijk, aldus Bart Verhulst van PersPagina, dat internationaal de naam PressPage gebruikt. Verhulst: &;Na een testperiode van zes maanden hebben we veel geleerd over hoe wij onze dienst het beste in de VS kunnen vermarkten.&;

De eerste nieuwe werknemers hebben het PersPagina-kantoor in Chicago betrokken.

PersPagina is leverancier van technologie voor het opzetten van social media newsrooms, virtuele perscentra en media hubs. Het maakt het voor bedrijven mogelijk gebruik te maken van content om boodschappen op een nieuwe manier te presenteren en te verspreiden op sociale netwerken.

PersPagina levert de online newsrooms voor onder meer  Samsung, UNICEF,  ANWB, Coolblue,  en Booking.com, 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in