Overslaan en naar de inhoud gaan

Passoã met online-game

Likeurmerk Passoã lanceert deze week ‘Passoã Mix Masters’, een online-game waarbij bezoekers worden uitgedaagd om in een zomerse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aan deze is een winactie gekoppeld. De consument kan met een speciale actiecode bonuspunten verdienen voor de online-game. Zo maken spelers met een hoge score onder andere kans op een achtdaagse vliegreis naar het partyeiland Ibiza.

related partner content for mobile comes here

Met een zomerse online-game wil Passoã de merkbeleving van het likeurmerk onder zijn doelgroep versterken. Gamen is een grote hobby van jongvolwassenen tussen de 18 en 25 jaar. Vanwege de competitiefactor in het spel hoopt het merk dat het verkeer naar de website gestimuleerd wordt door mond-tot-mondreclame.

De speler van de Passoã-game is een cocktailshaker op een tropische strand. Als cocktailshaker moet je zoveel mogelijk klanten tevreden zien te houden door binnen de aangegeven tijd de juiste ingrediënten bij elkaar te zoeken en de lekkerste cocktails te shaken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in