ORN, 538 en Sky Radio winnen marktaandeel


Dat blijkt uit de vandaag bekend geworden luistercijfers van het Nationaal Luister Onderzoek over de periode april-mei 2013. Het marktaandeel van ORN steeg van 11,5 naar 11,9 procent. 538 ging van 10,4 naar 10,9 procent en Sky radio van 9,9 naar 10,2 procent. 3FM zag het aandeel met 0,1 procent toenemen naar 10,0 procent.
Grootste dalers waren Radio 2± van 8,9 naar 8,2 procent, en Q-music : van 8,2 naar 7,6 procent. Radio 1 bleef op 7,2 procent, Radio Veronica ging van 5,7 naar 5,8 procent en E Power Radio van 5,1 naar 5,0 procent. 100% NL bleef op 4,5 procent.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOverige zenders: Radio 10 Gold 2,7 (2,8), Radio 5 2,4 (2,5), Slam FM 2,0 (1,9), Classic FM 1,9 (2,0), Radio 4 1,7 (1,8), Arrow Classic Rock 1,1 (1,0), BNR Nieuwsradio 0,7 (0,6), Sublime FM 0,5 (0,6), Radio 6 0,4 (0,3).
De rapportage is gebaseerd op een landelijk representatieve steekproef van 8.034 respondenten van 10 jaar en ouder.
De gemiddelde luistertijd bedraagt in deze periode 2 uur en 56 minuten per dag. Het Nationaal Luister Onderzoek wordt uitgevoerd in opdracht van Stichting Nationaal Luister Onderzoek (NLO).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid