Overslaan en naar de inhoud gaan

NLgroeit start introductiecampagne

Succesvolle ondernemers stellen schouders beschikbaar.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het begin dit jaar door Koningin Máxima gelanceerde ondernemersplatform nlgroeit, dat tot doel heeft ondernemers te ondersteunen in hun groeifase, is gestart met een introductiecampagne. In de campagne nemen succesvolle groeiondernemers andere ondernemers op hun schouders. Dit alles onder het thema: &;NLgroeit maakt ondernemers groter&;. NLgroeit is een initiatief van het Ministerie van Economische Zaken en wordt uitgevoerd door de Kamer van Koophandel en NLevator.

related partner content for mobile comes here

De campagne symboliseert een belangrijk unicum van NLgroeit: succesvolle ervaren ondernemers die zich als mentor beschikbaar stellen voor andere ondernemers met groeiambitie. Aan deze campagne, die wordt gevoerd op radio, online en in print is meegewerkt door topondernemers als Harold Goddijn van TomTom, Pieter Zwart van Coolblue en Heleen Dura van Oord van de DQ&A Group. De campagne is tot stand gekomen zonder betrokkenheid van een reclamebureau, maar is ontwikkeld door freelancers Jeroen van Zwam (art), Sikko Gerkema (copy) en Gertjan Hafkamp (strategie/account). De mediaplanning wordt verzorgd door Carat.

Credits:
Opdrachtgevers NLgroeit: Leon Hoek, Danny Plugge, Kees de Jong
Art direction: Jeroen van Zwam
Copy: Sikko Gerkema
Strategie/account: Gertjan Hafkamp
Project management: Gonneke van Zutphen
Fotografie: Ernst Yperlaan
Beeldbewerking: Paul Roberts
Geluid: Studio De Keuken
Media: Robbie Grul (Carat)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in