Nieuwe Mentos-campagne verfrist Spotify-afspeellijsten


Burst tekent voor de realisatie van de campagne.
Het Perfetti van Melle-merk wilde zijn consumenten in plaats van een kortlopende campagne, iets bruikbaars aanbieden. De tool maakt gebruik van een geavanceerde algoritme, die playlisten kan uitlezen en eigenhandig verfrist.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSInternationale implementatie
Volgens Jeroen van den Berg, head of production Burst, maakt Mentos met de campagne ten volste gebruik van de hedendaagse technologische mogelijkheden. ‘Deze campagne is naast lokaal uitvoerbaar, prima wereldwijd te implementeren. Onze developers hebben nauw samengewerkt met de engineers van Spotify, om het maximale uit de API van Spotify te halen.’
‘Met de Mentos Freshener spelen wij in op de bestaande behoefte van Spotify-gebruikers’, vervolgt Daan Simonis, global media & digital marketing manager Perfetti Van Melle. ‘Bovendien verzamelen wij op deze manier een schat aan informatie over onze doelgroep, die we kunnen inzetten voor toekomstige campagnes.’
De freshener is via de actiesite te openen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid