Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe Mentos-campagne verfrist Spotify-afspeellijsten

Consumenten kunnen met de ‘Mentos Playlist Freshener’ hun verouderde playlisten laten vernieuwen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

tekent voor de realisatie van de campagne.

related partner content for mobile comes here

Het Perfetti van Melle-merk wilde zijn consumenten in plaats van een kortlopende campagne, iets bruikbaars aanbieden. De tool maakt gebruik van een geavanceerde algoritme, die playlisten kan uitlezen en eigenhandig verfrist.

Internationale implementatie

Volgens , head of production Burst, maakt Mentos met de campagne ten volste gebruik van de hedendaagse technologische mogelijkheden. ‘Deze campagne is naast lokaal uitvoerbaar, prima wereldwijd te implementeren. Onze developers hebben nauw samengewerkt met de engineers van Spotify, om het maximale uit de API van Spotify te halen.’

‘Met de Mentos Freshener spelen wij in op de bestaande behoefte van Spotify-gebruikers’, vervolgt , global media & digital marketing manager Perfetti Van Melle. ‘Bovendien verzamelen wij op deze manier een schat aan informatie over onze doelgroep, die we kunnen inzetten voor toekomstige campagnes.’

De freshener is via de  te openen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in