Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw: de gamecommercial

Een nieuw soort commercial doet 9 juni op televisie zijn intrede, meldt het ANP.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na de reclameboodschap van Centraal Beheer Achmea kunnen kijkers op die dag via internet de boodschap 'Even Apeldoorn bellen' zelf verder invullen, of in ieder geval de commercial via een game 'beïnvloeden'.

related partner content for mobile comes here

Centraal Beheer Achmea noemt het een gamecommercial, een nieuwe manier om het publiek te bereiken.

De eerste commercial waar de kijker in een game mee verder kan is Getuige, het is de waarin een man via een getuigenbeschermingsprogramma in Omerta Falls wordt gehuisvest.

Als hij daar aankomt blijkt hij de honderdduizendste inwoner te zijn en staan er grote groepen cameramensen en fotografen voor de deur om hem te huldigen.

In de tv-commercial op 9 juni wordt het laatste deel teruggespoeld tot aan het moment dat de man door het kijkgat van de deur loert. Op dat moment wordt de kijker verwezen naar de game op de website van Centraal Beheer.

In de internetgame kruipt de kijker in de huid van de beschermde getuige en krijgt hij of zij de kans hem te redden van de menigte voor zijn deur.

De gamecommercial, een concept van reclamebureau in Amsterdam, is vooralsnog een eenmalige actie van de verzekeringsmaatschappij, maar wordt mogelijk een integraal onderdeel bij iedere nieuwe 'Even Apeldoorn bellen'-commercial.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in