Corporate campagne Coca-Cola


De campagne ‒ pay-off: ‘Tijden veranderen....en wij ook’ is de komende weken in print en online te zien. Er wordt verteld over Coca-Cola's beleid, de activiteiten die het bedrijf onderneemt en vraagt consumenten om hun mening hierover met het bedrijf te delen.
In België gaat de campagne eveneens van start, zoals vakblad Adformatie vorige week al meldde. Nederland en België zijn daarmee de eerste landen in Europa. De uitingen zijn tot en met juli te zien in landelijke dagbladen, magazines en online.
Simon McDowell, General Manager Coca-Cola Nederland: ‘Het is voor het eerst dat Coca-Cola in een campagne niet over haar merken praat, maar over de manier waarop het bedrijf haar maatschappelijke verantwoordelijkheid neemt. De afgelopen jaren heeft Coca-Cola haar Fit for the Future-beleid in Nederland met name met overheden, maatschappelijke organisaties en andere belanghebbenden gedeeld. Met deze campagne zijn we nu ook in staat onze betrokkenheid en initiatieven direct te delen met de consument.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid