Overslaan en naar de inhoud gaan

Corporate campagne Coca-Cola

Coca-Cola is in Nederland vandaag gestart met een nieuwe en voor het bedrijf unieke corporate campagne. Hiermee gaat het bedrijf een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne ‒ pay-off: ‘Tijden veranderen....en wij ook’ is de komende weken in print en online te zien. Er wordt verteld over Coca-Cola's beleid, de activiteiten die het bedrijf onderneemt en vraagt consumenten om hun mening hierover met het bedrijf te delen.
In België gaat de campagne eveneens van start, zoals vakblad Adformatie vorige week al meldde. Nederland en België zijn daarmee de eerste landen in Europa. De uitingen zijn tot en met juli te zien in landelijke dagbladen, magazines en online.

related partner content for mobile comes here

Simon McDowell, General Manager Coca-Cola Nederland: ‘Het is voor het eerst dat Coca-Cola in een campagne niet over haar merken praat, maar over de manier waarop het bedrijf haar maatschappelijke verantwoordelijkheid neemt. De afgelopen jaren heeft Coca-Cola haar Fit for the Future-beleid in Nederland met name met overheden, maatschappelijke organisaties en andere belanghebbenden gedeeld. Met deze campagne zijn we nu ook in staat onze betrokkenheid en initiatieven direct te delen met de consument.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in