Overslaan en naar de inhoud gaan

Hallelujah wint MSN-award

Het Nederlandse bureau Hallelujah heeft een award gewonnen bij de Europese MSN 2006 Creative Competition: een Europese vakprijs voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om een bronzen award die is toegekend voor het gebruik van de Proximity Banner in een campagne voor Wehkamp. Het resultaat was volgens het bureau een 70 procent hogere click through rate dan bij een conventionele banner. De Proximity Banner is een nieuw soort banner die reageert op muisbewegingen van de bezoeker van een site en daardoor een dialoog aangaat met die bezoeker.

related partner content for mobile comes here

In een reactie zegt Peter van de Helm: ‘We zijn er superblij mee. En dat als klein en relatief onbekend bureau tussen allerlei grotere en meer gereputeerde partijen. Zeker als je je bedenkt dat onze inzending van dezelfde case voor de Spin Awards niet eens genomineerd was.’

De award wordt komende maand in Cannes aan Hallelujah uitgereikt tijdens het Cannes Lions Festival.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in