Nieuw blad voor scholieren: S.T.A.P.
Reclameadviesbureau S.T.A.P. komt op 15 januari met een magazine voor scholieren onder dezelfde naam.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De glossy informeert jongeren over opleidingen, werk en uitgaan. S.T.A.P. staat voor Studie, Talent, Arbeid, Progressie. De driemaandelijkse titel wordt in een oplage van 80.000 exemplaren gratis verspreid op hbo’s, mbo’s en roc’s, en bij het CWI en Jongeren Informatie Punten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Aan het magazine is de website www.stap-nu.nl gekoppeld. Volgens directeur Richard Schouren onderscheidt S.T.A.P. zich van het bestaande TKMST Magazine (uitgeverij Malmberg) door een idealistischer doelstelling. ‘We willen jongeren goed geïnformeerd de arbeidsmarkt opsturen. Ook schrijven we over dingen als discriminatie en safe sex.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid