Merken haken slim in op viral fluitlied van Bas Hoeflaak
Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Tijdens de Amazon Prime-show 'Last One Laughing' proberen deelnemers elkaar aan het lachen te maken. Cabaretier Bas Hoeflaak heeft een meesteract met zijn liedje waar (bijna) iedereen door in lachen uitbarst. Dit liedje speelt nu af in velen hoofden en is inmiddels zelfs te vinden op Spotify. Ook bedrijven kunnen niet meer om dit nummer heen en haken er slim op in.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Een oorwurm noemen ze zoiets. Volgens sommigen verdient het een groter podium.
De NOS en Ziggo Sport haken op hilarische wijze in met een verwijzing naar het WK.
Niemand ontkomt eraan.
De Efteling kan natuurlijk niet achterblijven.
Dat wordt misschien iets te veel van het goede.
Sluipschutters doen ook mee en verzinnen zelfs hun eigen tekst.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spotta
De leerlingen en docenten van middelbare school CS Vincent van Gogh hebben het er maar zwaar mee.
Albert Heijn kent zijn klanten goed.
Binnenkort in de AH bij jullie in de buurt.
In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Wazjma Wardak.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid