Overslaan en naar de inhoud gaan

Merken haken slim in op viral fluitlied van Bas Hoeflaak

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
fluitlied
fluitlied

Tijdens de Amazon Prime-show 'Last One Laughing' proberen deelnemers elkaar aan het lachen te maken. Cabaretier Bas Hoeflaak heeft een meesteract met zijn liedje waar (bijna) iedereen door in lachen uitbarst. Dit liedje speelt nu af in velen hoofden en is inmiddels zelfs te vinden op Spotify. Ook bedrijven kunnen niet meer om dit nummer heen en haken er slim op in.

related partner content for mobile comes here


Een oorwurm noemen ze zoiets. Volgens sommigen verdient het een groter podium.

oorwurm


De NOS en Ziggo Sport haken op hilarische wijze in met een verwijzing naar het WK.


Niemand ontkomt eraan.

zelfs NOS


De Efteling kan natuurlijk niet achterblijven.


Dat wordt misschien iets te veel van het goede.

efteling


Sluipschutters doen ook mee en verzinnen zelfs hun eigen tekst.

 


De leerlingen en docenten van middelbare school CS Vincent van Gogh hebben het er maar zwaar mee.


Albert Heijn kent zijn klanten goed.

 


Binnenkort in de AH bij jullie in de buurt.

boodscahppenlijst

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Wazjma Wardak.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in