Overslaan en naar de inhoud gaan

Meeste online shoppers willen live klantenservice

67 procent van de Amerikaanse consumenten wil het liefst een directe verbinding met een echt persoon als ze hulp nodig hebben bij het maken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit het onderzoek blijkt ook dat de huidige ‘online help’, zoals click-to-call en click-to-chat onvoldoende zijn. 59 procent van de ondervraagden vindt de e-mailopties voor hulp en de FAQ-pagina’s niet handig.

related partner content for mobile comes here

Verder blijkt dat 85 procent van de consumenten die surft, producten vergelijkt en producten en/of diensten online koopt, de keus wil voor een click-to-call of click-to-chat of online help.
70 procent vindt click-to-call, directe verbinding met een persoon zonder eerst een lastige interactive voice response-systeem te moeten doorlopen, erg/zeer handig.
68 procent van de ondervraagden vindt een gebruiksvriendelijk site die hen in staat stelt producten te vergelijken, surfen en producten/diensten te kopen als een van de drie belangrijkste features voor een site. Dat geldt voor 58 procent als het gaat om direct contact met experts, via click-to-call of click-to-chat technologie.
Consumenten kiezen liever voor een telefoongesprek dan een chat als het gaat om dure producten/diensten, moeilijke vragen, fouten in het transactieproces en gevoelige informatie.

Volgens de onderzoekers is het voor online business een belangrijke zaak om real-time hulp beschikbaar te stellen voor de consumenten die daar behoefte aan hebben.

Bron MarketingCharts

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in