Overslaan en naar de inhoud gaan

McDonald's op de sportieve toer

McDonald's gaat op de sportieve toer. Binnenkort wijst de onderneming, die veel kritiek heeft gekregen op het ongezonde voedsel, in een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

’U kunt beter minder tijd voor uw tv doorbrengen’, luidt een slogan. Het concern heeft onder meer de beroemde tenniszusjes Serena en Venus Williams ingeschakeld. De campagne borduurt verder op de slogan die McDonald’s al langer hanteert: ‘It’s what I eat and what I do… I’m lovin’ it.’

related partner content for mobile comes here

McDonald's gaat met nationale Olympische Comités samenwerken om ‘manieren om actief te leven te promoten’. Op de verpakkingen van de maaltijden komen adviezen voor een gezonde levenswijze te staan.

De hamburgergigant heeft in een aantal landen zijn menu's al aangepast aan de smaak van de consument. Salades moesten het imago van de vette hap verbeteren. In Europa heeft dat niet geholpen.

Daar ging de omzet de afgelopen maand met 3,4 procent achteruit. Over de hele wereld wist het concern in februari nog wel 1,6 procent meer om te zetten dan een jaar ervoor.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in