McDonald's op de sportieve toer
’U kunt beter minder tijd voor uw tv doorbrengen’, luidt een slogan. Het concern heeft onder meer de beroemde tenniszusjes Serena en Venus Williams ingeschakeld. De campagne borduurt verder op de slogan die McDonald’s al langer hanteert: ‘It’s what I eat and what I do… I’m lovin’ it.’
McDonald's gaat met nationale Olympische Comités samenwerken om ‘manieren om actief te leven te promoten’. Op de verpakkingen van de maaltijden komen adviezen voor een gezonde levenswijze te staan.
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuDe hamburgergigant heeft in een aantal landen zijn menu's al aangepast aan de smaak van de consument. Salades moesten het imago van de vette hap verbeteren. In Europa heeft dat niet geholpen.
Daar ging de omzet de afgelopen maand met 3,4 procent achteruit. Over de hele wereld wist het concern in februari nog wel 1,6 procent meer om te zetten dan een jaar ervoor.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid