Overslaan en naar de inhoud gaan

Marc Veuger (Two-Screen.tv) :'Deelnemer wordt echt onderdeel van het TV programma' [Visie Mobile 2014]

In de laatste maand van het jaar laat MobileMarketing.nl diverse specialisten aan het woord over hun mobile marketing verwachtingen voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tweede scherm technologie zal in 2014 niet alleen voor de mobieltjes en tablets gebruikt worden, maar ook op andere connected devices als smart tv's en domotica, bijvoorbeeld Philips Hue.
De deelnemer wordt daarmee echt onderdeel van het televisieprogramma en is nog meer betrokken. CMS achtige Tools maken een tweede scherm niet alleen haalbaar voor producties met een klein budget, maar zorgen ook voor een snellere ontwikkeling.

related partner content for mobile comes here

Na de groeistuipen van de afgelopen jaren is het tweede scherm in 2014 volwassen en de beste oplossing voor een goed contact met prospects tijdens het televisiekijken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in