Marc Veuger (Two-Screen.tv) :'Deelnemer wordt echt onderdeel van het TV programma' [Visie Mobile 2014]
In de laatste maand van het jaar laat MobileMarketing.nl diverse specialisten aan het woord over hun mobile marketing verwachtingen voor…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Tweede scherm technologie zal in 2014 niet alleen voor de mobieltjes en tablets gebruikt worden, maar ook op andere connected devices als smart tv's en domotica, bijvoorbeeld Philips Hue.
De deelnemer wordt daarmee echt onderdeel van het televisieprogramma en is nog meer betrokken. CMS achtige Tools maken een tweede scherm niet alleen haalbaar voor producties met een klein budget, maar zorgen ook voor een snellere ontwikkeling.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Na de groeistuipen van de afgelopen jaren is het tweede scherm in 2014 volwassen en de beste oplossing voor een goed contact met prospects tijdens het televisiekijken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid