Overslaan en naar de inhoud gaan

Lidl wordt officiële partner van Uefa Euro 2024

Partnerschap betreft zowel de kwalificatiewedstrijden als het eindtoernooi voor het EK voetbal in Duitsland.
Beker en logo van Euro 2024
Beker en logo van Euro 2024
Beker en logo van Euro 2024
Beker en logo van Euro 2024

Lidl wordt wereldwijd partner voor Uefa Euro 2024, ofwel het EK Voetbal 2024 in Duitsland. Het partnerschap betreft zowel de reeks kwalificatiewedstrijden als het eindtoernooi.

related partner content for mobile comes here

Lidl plaatst zich daarmee tussen de andere partners voor Euro 2024 zoals Adidas, Alipay+, Atos, Vivo en Engelbert Strauss.

De supermarktketen noemt het partnerschap een logische keuze. Lidl is in 30 Europese landen actief en telt in totaal meer dan 12 duizend winkels.

Fascinatie en fanzones

‘We zijn verheugd om deel uit te maken van een evenement dat zowel onze klanten als onze medewerkers in de verschillende landen weet te fascineren’, zegt Erik van den Hoogen, directeur inkoop en marketing Lidl Nederland.

Hij noemt het ‘bijzonder’ dat het slottoernooi wordt gehouden in Duitsland, het land waar Lidl ooit is gestart. ‘We willen we eraan bijdragen dat Uefa Euro 2024 een belevenis is voor iedereen, bijvoorbeeld in onze Lidl Fan Zones.’

Groenten en fruit

Lidl zal zijn partnerschap aangrijpen om het belang van vers fruit en verse groenten voor een actieve en gezonde leefstijl te benadrukken, net zoals de voordelen van sport en beweging.

De nieuwe Uefa-partner ontwikkelt haar producten volgens Van den Hoogen op basis van het Planetary Health Diet en helpt zo ‘klanten bewust te kiezen voor gezonde en duurzame voeding’.

De European Qualifiers worden gespeeld tussen maart 2023 en maart 2024. Het eindtoernooi, waaraan 24 landen meedoen, heeft plaats van 14 juni tot 14 juli 2024 in Duitsland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in