Libelle-lezeressen ontwikkelen nieuwe Senseo-variant
Deze co-creatie blijkt positieve resultaten op te leveren voor het merk Senseo, komt naar voren uit onderzoek. Begin december 2009 zijn via tijdschrift en site van Libelle 24 lezeressen geselecteerd voor een testpanel. Dat panel werd intensief betrokken bij de ontwikkeling van de nieuwe koffievariant: van brainstormen tot proeven, van het ontwikkelen van de nieuwe verpakking tot het bedenken van de naam.
De panelleden schreven over hun belevenissen op Libelle.nl en ook in het blad besteedde Libelle er aandacht aan. Op de Libelle Zomerweek waren de vrouwen uit het testpanel aanwezig om hun ervaringen te delen en het publiek de ontwikkelde koffievarianten te laten proeven. De bezoekers van de Libelle Zomerweek kozen uiteindelijk de winnaar: de Bio Selection.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaUit onderzoek is gebleken dat de co-creatie positieve resultaten heeft opgeleverd voor het merk Senseo. Er is een stijging in spontane merkbekendheid en het gebruik van het merk, een grotere betrokkenheid bij Senseo en een positievere houding - ‘veel keuze in smaak’, ‘gemakkelijk’, ‘lekker’ - ten opzichte van het merk.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid