Overslaan en naar de inhoud gaan

Goede start Scoot Media in België

Scoot Media, gespecialiseerd in performance based online marketing, is half augustus succesvol van start gegaan met een eerste lead…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat is een interactieve enquête die de behoeften van consumenten toetst en koppelt aan de producten en diensten van deelnemende adverteerders. De E-enquête in België is volgens Scoot met 30.000 deelnemers in de eerste week en 50.000 na twee weken nu al een succes, door het bereik dat in België is opgebouwd. Adverteerders zijn onder meer Yves Rocher, Nortlander, Wijnvoordeel, NTI, NHA, Schoonenberg, Audio Nova, De Persgroep en Hotelkamerveiling.

related partner content for mobile comes here

Auke Boersma, ceo van Scoot Media: 'Bij het introduceren van nieuwe diensten of het betreden van nieuwe markten is timing essentieel. In België kwam alles op het goede moment bij elkaar: ons bereik was voldoende en de adverteerders waren er klaar voor. Uiteraard hebben we van tevoren getest en onderzocht of de Belgische consument bereid was om aan een dergelijke enquête deel te nemen. Dat we na een week de doelstellingen van onze adverteerders ruim hebben overtroffen, is fantastisch. Er zit absoluut potentieel in de Belgische markt voor ons. We onderzoeken daarom ook zeker de mogelijkheden voor het openen van een Belgisch kantoor.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in