Goede start Scoot Media in België
Dat is een interactieve online enquête die de behoeften van consumenten toetst en koppelt aan de producten en diensten van deelnemende adverteerders. De E-enquête in België is volgens Scoot met 30.000 deelnemers in de eerste week en 50.000 na twee weken nu al een succes, door het bereik dat in België is opgebouwd. Adverteerders zijn onder meer Yves Rocher, Nortlander, Wijnvoordeel, NTI, NHA, Schoonenberg, Audio Nova, De Persgroep en Hotelkamerveiling.
Auke Boersma, ceo van Scoot Media: 'Bij het introduceren van nieuwe diensten of het betreden van nieuwe markten is timing essentieel. In België kwam alles op het goede moment bij elkaar: ons bereik was voldoende en de adverteerders waren er klaar voor. Uiteraard hebben we van tevoren getest en onderzocht of de Belgische consument bereid was om aan een dergelijke enquête deel te nemen. Dat we na een week de doelstellingen van onze adverteerders ruim hebben overtroffen, is fantastisch. Er zit absoluut potentieel in de Belgische markt voor ons. We onderzoeken daarom ook zeker de mogelijkheden voor het openen van een Belgisch kantoor.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid