Koffiepunten sparen voor ‘Crème de la crème’
Het dit jaar 250 jaar bestaande bedrijf Douwe Egberts (DE) sponsort het zogeheten ‘Crème de la crème Festival’ op 28, 29 en 30 november. De komende maanden verloopt de voorverkoop exclusief via DE-geschenkwinkels en de site van het jubilerende bedrijf. Koffie- en theedrinkers kunnen punten sparen waardoor ze korting krijgen op de kaartjes. Per augustus begint de voorverkoop via de reguliere adressen. Onder meer Paul de Leeuw, Bløf, de comedygroep Boom Chicago, Trijntje Oosterhuis, Van Dik Hout, Sanne Wallis de Vries en Jörgen Raymann hebben hun medewerking toegezegd.
Het festival is een lang gekoesterde wens van Mojo, dat doorgaans meer internationaal georiënteerde evenementen als het Lowlands-festival organiseert. Met Crème de la crème is bewust gekozen voor een Hollandser imago (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid