Overslaan en naar de inhoud gaan

Koffiepunten sparen voor ‘Crème de la crème’

Impresariaat Mojo Concerts komt in het najaar met een nieuw driedaags festival in het Congrescentrum Den Haag, dat een mix moet worden van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het dit jaar 250 jaar bestaande bedrijf Douwe Egberts (DE) sponsort het zogeheten ‘Crème de la crème Festival’ op 28, 29 en 30 november. De komende maanden verloopt de voorverkoop exclusief via DE-geschenkwinkels en de site van het jubilerende bedrijf. Koffie- en theedrinkers kunnen punten sparen waardoor ze korting krijgen op de kaartjes. Per augustus begint de voorverkoop via de reguliere adressen. Onder meer Paul de Leeuw, Bløf, de comedygroep Boom Chicago, Trijntje Oosterhuis, Van Dik Hout, Sanne Wallis de Vries en Jörgen Raymann hebben hun medewerking toegezegd.

related partner content for mobile comes here

Het festival is een lang gekoesterde wens van Mojo, dat doorgaans meer internationaal georiënteerde evenementen als het Lowlands-festival organiseert. Met Crème de la crème is bewust gekozen voor een Hollandser imago (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in