Overslaan en naar de inhoud gaan

Koffiejongens feliciteren Nespresso met voornemen óók afbreekbare cups te gaan maken

De Koffiejongens, dat vanaf moment één afbreekbare koffiecups als usp heeft, feliciteert Nespresso met een inhaakadvertentie.
De Koffiejongens
De Koffiejongens

Wat doe je als je allergrootste concurrent tegen wie je je al een paar jaar afzet met precies jouw unieke product komt? De Koffiejongens pakken het in ieder geval sportief op. Het bedrijf feliciteert Nespresso in landelijke dagbladen NRC en de Volkskrant met het feit dat het volgend jaar biologisch afbreekbare koffiecups op de markt brengt. ‘Gefeliciteerd oude (koffie)reus. Aluminium naar een minimum.’

related partner content for mobile comes here

Nespresso maakte eerder deze week bekend in 2023 een pilot te beginnen in Frankrijk en Zwitserland.

Eindelijk beweging

Oprichter Walter Morrien: ‘Het is goed om te zien dat er eindelijk beweging komt in de markt van aluminium koffiecups. Toen wij begonnen met De Koffiejongens was het voor ons gelijk duidelijk: koffiecups moeten duurzamer kunnen. We hopen dat er nog veel meer aanbieders zullen volgen.’

De Koffiejongens is opgericht door twee Rotterdamse ondernemers, Walter Morriën en Corné van Drogenbroek. Zij begonnen de startup met het idee om een service aan te bieden om abonnees maandelijks te voorzien van kwalitatieve en duurzame koffiecups. Inmiddels is het bedrijf doorontwikkeld tot een volledig duurzaam koffiemerk met gecertificeerde koffie in honderd procent biologisch afbreekbare koffiecups van mais en suikerriet.

Koffiejongens ad
De copy van de advertentie in de dagbladen
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in