Overslaan en naar de inhoud gaan

Jumbo kiest voor FHV BBDO

Jumbo heeft na een pitch zijn reclamebelangen ondergebracht bij FHV BBDO. Dit heeft Jumbo bevestigd tegenover Adformatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De marketingafdeling van Jumbo geeft het volgende statement: 'De pitch van Jumbo Supermarkten bevindt zich inderdaad in een afrondend stadium. Jumbo is qua creatief campagneconcept uitgekomen op FHV en gaat nu gericht met dit bureau in gesprek om het reclamebureau van Jumbo te worden voor landelijke campagnes. De komende maanden zal daar hard aan gewerkt worden. Jumbo zal zich melden zodra de eerste uiting naar buiten komt. Wanneer dat zal zijn is op dit moment nog niet bekend.'

related partner content for mobile comes here

De supermarktketen had een competitie uitgeschreven waaraan ook N=5 en Doom & Dickson meededen. Eind december zei een woordvoerder in Adformatie: 'In verband met de overname van Super de Boer gaan we grote stappen maken in 2010. Daarbij zoeken we een passend bureau.' Afgelopen najaar nam Jumbo Super de Boer over.

Jumbo zat bij Selmore, maar volgens Otto van der Harst was er een verschil ontstaan over het te voeren beleid. De partijen zijn 'op een nette manier' uit elkaar gegaan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in