Jumbo kiest voor FHV BBDO
De marketingafdeling van Jumbo geeft het volgende statement: 'De pitch van Jumbo Supermarkten bevindt zich inderdaad in een afrondend stadium. Jumbo is qua creatief campagneconcept uitgekomen op FHV en gaat nu gericht met dit bureau in gesprek om het reclamebureau van Jumbo te worden voor landelijke campagnes. De komende maanden zal daar hard aan gewerkt worden. Jumbo zal zich melden zodra de eerste uiting naar buiten komt. Wanneer dat zal zijn is op dit moment nog niet bekend.'
De supermarktketen had een competitie uitgeschreven waaraan ook N=5 en Doom & Dickson meededen. Eind december zei een woordvoerder in Adformatie: 'In verband met de overname van Super de Boer gaan we grote stappen maken in 2010. Daarbij zoeken we een passend bureau.' Afgelopen najaar nam Jumbo Super de Boer over.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaJumbo zat bij Selmore, maar volgens Otto van der Harst was er een verschil ontstaan over het te voeren beleid. De partijen zijn 'op een nette manier' uit elkaar gegaan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid