JongeHonden pitchen wederom voor Cannes
De Stichting JongeHonden gaat dit jaar voor de tiende keer naar de Cannes Lions Uitreiking. Met het winnen van pitches kon een plaatsje in…
De laatste twee wedstrijden waren campagneopdrachten voor respectievelijk Bont voor Dieren en het tamelijk nieuwe product Q van Telfort. De Bont-voor-Dierenpitch telde maar liefst vijf winnaars, waarvan de eer voor het beste ontwerp werd toegekend aan Joost van der Kuil en Lynsey Schouten met hun lowbudget 'bontkaartje' voor Nederlandse modeontwerpers. Bij Q, dat opdracht gaf een vehikel te bedenken voor evenementen en een daarbijpassend communicatiemechanisme, kwamen Mischa Schreuder en Jacqueline Klein als beste uit de bus met hun portable doolhof waaruit ontsnappen alleen mogelijk was met mobiele communicatie.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Campagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuSenior PR & Communicatie Manager
Bobbery Amsterdam
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid