Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederland voorop in reputatiemanagement

Internationaal gezien is reputatiemanagement een belangrijk onderdeel van de bedrijfsstrategie, maar het meten van reputatie en het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit het Corporate Reputation Watch-onderzoek dat in opdracht van Hill and Knowlton is uitgevoerd. Een ander belangrijk punt in het onderzoek is dat in de meeste landen het belang van de invloed van internet op de reputatie niet erkend wordt. Opnieuw vormt Nederland de uitzondering. Managers van Nederlandse bedrijven zeggen dit gevaar/belang wel te zien. In toenemende mate begrijpen ook Europese ceo's -in navolging van collega’s in de VS - dat reputatiemanagement een belangrijk onderdeel is van hun takenpakket en dat een ceo erop afgerekend zouden moeten worden. Bovendien erkent men de relatie tussen performance van de ceo en reputatie van het

related partner content for mobile comes here

bedrijf.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in