Overslaan en naar de inhoud gaan

IAB voortaan Interactive Advertising Bureau

Het Internet Advertising Bureau (IAB) verandert zijn naam in Interactive Advertising Bureau. De naam wijzigt mede gezien de snelle…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het IAB Nederland heeft in de afgelopen periode veel aandacht besteed aan de

related partner content for mobile comes here

positionering en het verder verduidelijken en aanscherpen van haar

doelstellingen. Het IAB in de VS heeft aangegeven dat zij zich meer gaat

richten op de belangen van de uitgevers en exploitanten. Maar IAB Europa en

IAB Nederland hebben er uitdrukkelijk voor gekozen deze koers niet over te

nemen. IAB Nederland en IAB Europa zullen zich blijven focussen op het

behartigen van de belangen, verdere ontwikkeling en professionalisering van

de gehele interactive advertising en marketing branche.

Govert van Eerde, ex-24/7, en Emile van den Berg hebben aangegeven gedurende

een periode niet beschikbaar te zijn voor het bestuur van het IAB. Het

nieuwe bestuur en verantwoordelijkheden zien er als volgt uit:

Igor Beuker (voorzitter), Ruud Wanck (vice-voorzitter, pr & communicatie),

Arno Otto (internationale ontwikkelingen, IAB Europe), Wouter Hulst

(financiën en lopende zaken) en Myra van Zanten (werkgroepen IAB)

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in