Overslaan en naar de inhoud gaan

Jitty van Doodewaerd van DDMA naar DMCC Nederland

Van Doodewaerd wordt verantwoordelijk voor de volledige compliance auditing activiteiten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Met ingang van deze maand is ze in dienst getreden als compliance auditor bij DMCC Nederland. Hiervoor werkte zij ruim tien jaar als compliance officer bij marketing branchevereniging DDMA. 

related partner content for mobile comes here

Bij DDMA was Van Doodewaerd betrokken bij verschillende lobbytrajecten, zoals de instelling van het Bel-me-niet register en de implementatie van de ‘cookiewet’. Ze stond aan de wieg van het Privacy Waarborg, het DDMA keurmerk voor een integere omgang met data in marketing. Ze maakt onderdeel uit van Big Data expertgroep van het ministerie van Economische Zaken en was jarenlang lid van de Legal Affairs Committee van de Federation for European Direct and Interactive Marketing (FEDMA) en de Privacy Commissie van VNO-NCW.

Van Doodewaerd: “DMCC maakt compliance toegankelijk voor organisaties. Hierbij geven ze bedrijven het instrumentarium om privacy- en consumentenwetgeving in hun organisaties te implementeren en monitoren. Die aanpak spreekt me enorm aan en sluit aan bij de manier waarop ik de leden van DDMA altijd heb geadviseerd. Je moet organisaties niet klein houden, maar juist in staat stellen zelf goede keuzes te maken.”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in