JCDecaux en Nike introduceren hologram-abri
Holografische abri’s laten voorbijgangers kennismaken met de nieuwste hardloopschoen van Nike.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het is de eerste keer dat een Nederlandse abri is voorzien van een holografische 3D-toepassing. De hologram toont de sportschoen als 3D-afbeelding en is aan beide kanten van de abri zichtbaar. Daardoor lijkt het net alsof er een echt exemplaar van de flexibele schoen in de advertentiezuil zit. Op deze manier wil Nike actieve twintigers interesseren voor de nieuwe natural motion propositie van het sportmerk.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De holografische abri’s zijn tot stand gekomen door een samenwerking van Nike, Mindshare, Kinetic en JCDecaux. De uiting is te zien op het Amsterdamse Leidseplein, Rembrandtplein en Damrak.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid