Overslaan en naar de inhoud gaan

Jan Dijkgraaf: van HP/De Tijd naar PowNed

Jan Dijkgraaf, algemeen hoofdredacteur bij Audax Publishing en volgens Het Parool als hoofdredacteur van HP/De Tijd de enfant terrible…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jan Dijkgraaf, algemeen hoofdredacteur bij Audax Publishing en volgens Het Parool als hoofdredacteur van de enfant terrible waar de elite zich voor zou moeten hoeden, gooit zijn handdoek in de ring en zal half juli bij Audax vertrekken om per 1 augustus hoofdredacteur te worden bij PowNed, de nieuwe publieke omroep.

related partner content for mobile comes here

Jan Dijkgraaf is ruim een jaar werkzaam als hoofdredacteur van HP/De Tijd.

Audax meldt: ‘In deze rol heeft hij de afgelopen anderhalf jaar invulling gegeven aan belangrijke elementen van het herstelplan zoals: het samenstellen van een nieuw redactieteam, het realiseren van een aangescherpte bladformule, de lancering van de website en op redactioneel vlak in het bijzonder natuurlijk het succesvolle 1000e HP/De Tijd jubileumnummer en meest recent de spraakmakende “undercover operatie” bij de PVV.

Audax Publishing is Jan Dijkgraaf dankbaar voor zijn inzet de afgelopen periode en zal op korte termijn de procedure opstarten voor de ontstane vacature hoofdredacteur HP/De Tijd.’

Dijkgraafs poging om de dalende oplagecijfers te stoppen, is niet gelukt. Afgelopen zaterdag was in Het Parool te lezen dat de oplage met 3.600 exemplaren is gedaald, een daling van 10 procent. Van de Nederlandse opiniebladen is alleen De Groene kleiner.

Dijkgraaf was/is bezig met het opzetten van een politiek roddelblad genaamd Binnenhof, een samenwerking tussen HP/De Tijd en Weekend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in