Overslaan en naar de inhoud gaan

Interpolis wint Nederlandse Grand Prix Bedrijfsbladen 2003

Interpolis is de winnaar van de Nederlandse Grand Prix Bedrijfsbladen 2003. OPEN Magazine is de winnaar in de categorie interne bladen. In…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury over OPEN Magazine, het magazine voor Interpolis-medewerkers: 'OPEN Magazine heeft een doordacht bladconcept. De invulling van het blad wordt nadrukkelijk getoetst aan de geformuleerde communicatie-doelstellingen. Centrale begrippen in de (gewenste) identiteit van Interpolis - helderheid, transparantie, de mens staat centraal - zijn goed terug te vinden in OPEN Magazine."
De jury kon het niet eenduidig eens worden over genomineerden in de categorie extern. De bladen hadden volgens de jury te veel verschillende kwaliteiten. Na beraad besloot de jury de zilveren inktpot in deze categorie daarom niet uit te reiken.

related partner content for mobile comes here

Communicatiemiddel
De Nederlandse Grand Prix Bedrijfsbladen wordt jaarlijks georganiseerd door de Beroepsvereniging voor Communicatie. Met deze prijs wil de Beroepsvereniging voor Communicatie het belang onderstrepen van bedrijfsbladen als een belangrijk communicatiemiddel van organisaties en zo bijdragen aan de professionalisering ervan.
Het juryrapport zal in het oktobernummer van Communicatie worden bijgesloten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in