Interpolis wint Nederlandse Grand Prix Bedrijfsbladen 2003
De jury over OPEN Magazine, het magazine voor Interpolis-medewerkers: 'OPEN Magazine heeft een doordacht bladconcept. De invulling van het blad wordt nadrukkelijk getoetst aan de geformuleerde communicatie-doelstellingen. Centrale begrippen in de (gewenste) identiteit van Interpolis - helderheid, transparantie, de mens staat centraal - zijn goed terug te vinden in OPEN Magazine."
De jury kon het niet eenduidig eens worden over genomineerden in de categorie extern. De bladen hadden volgens de jury te veel verschillende kwaliteiten. Na beraad besloot de jury de zilveren inktpot in deze categorie daarom niet uit te reiken.
Communicatiemiddel
De Nederlandse Grand Prix Bedrijfsbladen wordt jaarlijks georganiseerd door de Beroepsvereniging voor Communicatie. Met deze prijs wil de Beroepsvereniging voor Communicatie het belang onderstrepen van bedrijfsbladen als een belangrijk communicatiemiddel van organisaties en zo bijdragen aan de professionalisering ervan.
Het juryrapport zal in het oktobernummer van Communicatie worden bijgesloten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid