Overslaan en naar de inhoud gaan

(Infographic) Knab groeit bijna tweemaal zo groot in 2015

Eind 2015 telde de bank 81.394 klanten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

81.394 klanten maakten eind 2015 gebruik van de verschillende diensten van Knab, een groei van 98 procent ten opzichte van . Het vermogen  van Knab lag in december 2015 op 2,48 miljard euro.  

related partner content for mobile comes here

Nieuwe particuliere klanten kwamen met name af op de hoge rente (46 procent), het innovatieve karakter (22 procent), de lage kosten (12 procent) en de service (10 procent).

Zakelijke klanten kozen voor lage kosten (57 procent), hoge rente en vernieuwendheid (beide 16 procent) en het gemak/eenvoud (8 procent).

Zowel bij particuliere als zakelijke klanten lag de klanttevredenheid hoog (resp. 87 en 89 procent).

Het aantal medewerkers groeide van 77 naar 199. Zo werd de afdeling service meer dan tweemaal zo groot.

Case: Customer Journey
Begin 2014 telde de bank de helft minder klanten. Om het tij te keren, liet de bank data- & analyticsbureau MIcompany een diepgaande analyse maken van de customer journey. Bekijk de case in het artikel ;(Case) Knab groeit dankzij data-analyse&;.

Infographic
Knab zette alle data in een handige infographic:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in