Overslaan en naar de inhoud gaan

'Ik wil Bolletje' keert terug

'Ik wil Bolletje', de slogan die in 1959 werd geïntroduceerd, wordt nieuw leven ingeblazen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Alle producten van beschuit- en koekjesfabrikant Bolletje verliezen hun oude naam en verpakking. Zo gaan de melkchocoladekoekjes Eindeloos verder onder de naam 'Ik wil Bolletje nogal lange koekjes'.

related partner content for mobile comes here

Bij de presentatie donderdag van de nieuwe verpakkingen, kondigde het bedrijf ook aan enkele nieuwe producten op de markt te brengen. Om de consument het zoeken in de winkel makkelijker te maken en de nieuwe producten te introduceren, begint in september een nieuwe reclamecampagne. Bolletje liet daarvoor dertig ultrakorte reclamefilmpjes maken.

De eerste vertrouwde producten in een nieuwe jasje en de nieuwe producten zullen in de loop van de komende tijd in de schappen liggen. Geleidelijk zullen alle producten van Bolletje onder de nieuwe naam 'Ik wil Bolletje' verschijnen (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in