Cannes 2007: Nederland 8 keer op Promo & Direct-shortlists
Bij de Promo Lions, die voor de tweede keer worden uitgereikt, dingt Proximity twee keer mee met Gillette’s ‘Hi, we’re back’ en krijgt ook Ogilvy twee shortlistvermeldingen met ‘Donation TV’ voor Orange Babies. Verder staat BSUR met de Glamour Stiletto Run op de shortlist.
In totaal stuurde Nederland 14 cases in, net iets minder dan vorig jaar toen er 17 Nederlandse inzendingen waren. Er viel toen geen Nederlands bureau in de prijzen. In totaal staan er 97 inzendingen op de shortlist van de Promo Lions. In de jury zit namens Nederland Markus Ravenhorst (Etcetera).
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisBij de Lions Direct is Proximity’s ‘Hi we’re back’ wederom goed voor een vermelding. Verder staan op de shortlist Etcetera voor Logica CMG’s Big Big Bertha en Doom & Dickson voor de eigen ‘Boekenmailing’. In totaal werden er 19 stukken werk ingestuurd, ten opzichte van 15 vorig jaar. Ook in deze categorie ging Nederland met lege handen naar huis. In totaal staan er 185 inzendingen op de shortlist van de Lions Direct. In de jury zit namens Nederland Peep van der Molen (Woedend).
De winnaars worden vanavond bekendgemaakt tijdens de prijsuitreiking in het Palais des Festivals in Cannes. Het reclamefestival duurt nog tot zondag 24 juni.
Zie verder op Adfoblog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid