Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes 2007: Nederland 8 keer op Promo & Direct-shortlists

Nederlandse reclamebureaus zijn het reclamefestival in Cannes begonnen met in totaal 8 shortlistvermeldingen; 5 bij de Promo Lions en 3 bij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij de Promo Lions, die voor de tweede keer worden uitgereikt, dingt Proximity twee keer mee met Gillette’s ‘Hi, we’re back’ en krijgt ook Ogilvy twee shortlistvermeldingen met ‘Donation TV’ voor Orange Babies. Verder staat BSUR met de Glamour Stiletto Run op de shortlist.

related partner content for mobile comes here

In totaal stuurde Nederland 14 cases in, net iets minder dan vorig jaar toen er 17 Nederlandse inzendingen waren. Er viel toen geen Nederlands bureau in de prijzen. In totaal staan er 97 inzendingen op de shortlist van de Promo Lions. In de jury zit namens Nederland Markus Ravenhorst (Etcetera).

Bij de Lions Direct is Proximity’s ‘Hi we’re back’ wederom goed voor een vermelding. Verder staan op de shortlist Etcetera voor Logica CMG’s Big Big Bertha en Doom & Dickson voor de eigen ‘Boekenmailing’. In totaal werden er 19 stukken werk ingestuurd, ten opzichte van 15 vorig jaar. Ook in deze categorie ging Nederland met lege handen naar huis. In totaal staan er 185 inzendingen op de shortlist van de Lions Direct. In de jury zit namens Nederland Peep van der Molen (Woedend).

De winnaars worden vanavond bekendgemaakt tijdens de prijsuitreiking in het Palais des Festivals in Cannes. Het reclamefestival duurt nog tot zondag 24 juni.
Zie verder op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in