Huismerken in crisistijd
In de VS varen fabrikanten van generieke producten als Perrigo, TreeHouse Foods, Home Diagnostics en Ralcorp Holdings wel bij deze zware…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Want consumenten kopen nu liever goedkopere huismerken. Retailers realiseren traditioneel ruimere marges op huismerkproducten, omdat ze bijvoorbeeld nauwelijks reclamekosten hoeven te maken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Dus die doen er alles aan om juist die huismerken de beste plekken in het schap te geven. En dat werkt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: BusinessWeek. Dit artikel is afkomstig uit onze abstractservice Marketing International.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid