Overslaan en naar de inhoud gaan

LeasePlan brengt BespaarJournaal

LeasePlan is begonnen met een campagne gericht op het mkb. Centraal in deze campagne staat een commercial van ruim 1 minuut, die ’s…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De vorm van deze commercial is een journaal. Onder de titel ‘BespaarJournaal’ worden mkb-ondernemers de komende maand iedere werknacht voorzien van besparingstips en -adviezen rondom leasing. LeasePlan komt met dit initiatief na uitkomsten van een door LeasePlan zelf geïnitieerd onderzoek door TNS/Nipo onder 500 directeuren uit het mkb, met tien tot 200 medewerkers. Negen op de tien ondernemers ligt volgens hun collega's 's nachts wakker van de mogelijke gevolgen van de mondiale crisis.

related partner content for mobile comes here

Bijna driekwart (74 pct) van de directeuren stelt kostenbesparingen in 2009 centraal in de bedrijfsvoering van hun onderneming. Ruim een kwart van hen ziet het verlagen van de autokosten als belangrijkste kostenbesparende maatregel. Een grote meerderheid (75 pct) voelt zich door leasemaatschappijen onvoldoende geadviseerd over de mogelijkheden om kostenbesparingen met betrekking tot het wagenpark door te voeren.

De campagne bestaat naast de bespaarjournaals zelf (gepresenteerd door Alex van der Weide, strategy director van Het Hoofdbureau) uit onder meer een pr-campagne, aankondigingen van de journaals met radiocommercials op Radio 1, BNR en Q-Music en in De Telegraaf, megabillboards langs de snelwegen en een interne campagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in