LeasePlan brengt BespaarJournaal
De vorm van deze commercial is een journaal. Onder de titel ‘BespaarJournaal’ worden mkb-ondernemers de komende maand iedere werknacht voorzien van besparingstips en -adviezen rondom leasing. LeasePlan komt met dit initiatief na uitkomsten van een door LeasePlan zelf geïnitieerd onderzoek door TNS/Nipo onder 500 directeuren uit het mkb, met tien tot 200 medewerkers. Negen op de tien ondernemers ligt volgens hun collega's 's nachts wakker van de mogelijke gevolgen van de mondiale crisis.
Bijna driekwart (74 pct) van de directeuren stelt kostenbesparingen in 2009 centraal in de bedrijfsvoering van hun onderneming. Ruim een kwart van hen ziet het verlagen van de autokosten als belangrijkste kostenbesparende maatregel. Een grote meerderheid (75 pct) voelt zich door leasemaatschappijen onvoldoende geadviseerd over de mogelijkheden om kostenbesparingen met betrekking tot het wagenpark door te voeren.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe campagne bestaat naast de bespaarjournaals zelf (gepresenteerd door Alex van der Weide, strategy director van Het Hoofdbureau) uit onder meer een pr-campagne, aankondigingen van de journaals met radiocommercials op Radio 1, BNR en Q-Music en in De Telegraaf, megabillboards langs de snelwegen en een interne campagne.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid