Overslaan en naar de inhoud gaan

Huijgens plaatst rectificatie

Naar aanleiding van het kort geding dat pr-adviseur Dig Istha woensdag aanspande tegen Telegraaf medewerker Stan Huijgens, is er vandaag…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naast zijn dagelijkse commentaar, plaatste Huijgens de volgende tekst: ‘Gisteren plaatste ik een scheurkalender, die kwam uit een artikel dat pr-adviseur Dig Istha schreef voor het vakblad Communicatie. Terecht wijst hij mij erop, dat de aangehaalde tekst niet van hem afkomstig is. Hij citeert de Franse schrijver Beigbeder, die o.a. stelt: “Het is verschrikkelijk om te zeggen, maar de beelden van de Twin Towers zijn fascinerende spots. De mensen die dat hebben georganiseerd zijn echte communicatieprofessionals.”? Istha vat dat samen als: Bin Laden is dus een communicatiestrateeg, eigenlijk een collega voor wie we bewondering moeten hebben. Dig Istha keert zich in zijn rubriek juist fel tegen deze houding. “Pr is er niet om alles wat krom is recht te praten. De pr-wereld moet ook keuzes durven maken. Voor de goede zaak, voor de zaak tegen de terroristen, die zoveel van onze Amerikaanse collega’s hebben vermoord”?, aldus Istha. Deze scheurkalender had dus nooit onder zijn naam moeten worden afgedrukt. Mijn welgemeende excuses!’ (Bron: Telegraaf)

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in