'Pearle misleidt klanten concurrent'
Dat bedrijven tegenwoordig ook een .INFO domeinnaam kunnen laten registreren, is nog niet bij iedereen bekend. Zo kwam brillengigant Hans…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Ook Specsavers, die bijna vierhonderd brillenwinkels heeft in Europa, waarvan vijftien in Nederland, is het slachtoffer geworden van de snelle registratie actie van Pearle. Wie specsavers.info intikt, komt terecht op de homepage van de concurrent. Reinder Bakker van Specsavers noemt dit misleiding van de klant. Er is ondertussen een brief verzonden aan Pearle met het verzoek de domeinnaam weer vrij te geven. 'Doen ze dit niet, dan zullen wij juridische stappen ondernemen', aldus Bakker. De directie van Pearle hoopt de kwestie met een goed gesprek op te kunnen lossen. (Bron: Telegraaf)
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid