Sorell stelt verwachting bij
Martin Sorell, de voorzitter van het WPP communicatienetwerk, gaf vorige week op de UBS Warburg Mediaweek conferentie toe dat zijn…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De voorzitter voegde toe dat hij voorlopig geen indicatie ziet voor een verbetering in de marketing branche. Hij vertelde PR Week dat hij zijn bedrijf niet heeft kunnen behoeden voor de recessie door zich te richten op pr. 'Het is een slecht jaar, en de pr en het lobbyen zijn er het zwaarst door aangetast.' Sorrel zegt dat de targets voor alle takken van WPP met vijftien procent naar beneden zijn bijgesteld voor 2002. Hij is realistisch over de recente verliezen: 'We hebben net tien jaar van ongekende groei achter de rug. Er moest wel een correctie optreden in 2001'. (Bron: PR Week)
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid