Overslaan en naar de inhoud gaan

Sorell stelt verwachting bij

Martin Sorell, de voorzitter van het WPP communicatienetwerk, gaf vorige week op de UBS Warburg Mediaweek conferentie toe dat zijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De voorzitter voegde toe dat hij voorlopig geen indicatie ziet voor een verbetering in de marketing branche. Hij vertelde PR Week dat hij zijn bedrijf niet heeft kunnen behoeden voor de recessie door zich te richten op pr. 'Het is een slecht jaar, en de pr en het lobbyen zijn er het zwaarst door aangetast.' Sorrel zegt dat de targets voor alle takken van WPP met vijftien procent naar beneden zijn bijgesteld voor 2002. Hij is realistisch over de recente verliezen: 'We hebben net tien jaar van ongekende groei achter de rug. Er moest wel een correctie optreden in 2001'. (Bron: PR Week)

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in