Overslaan en naar de inhoud gaan

Holland promotie: 700.000 meer buitenlandse bezoekers

700.000 extra buitenlandse toeristen en zakelijke reizigers naar Nederland en een verhoging van het marktaandeel ten opzichte van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is een van de hoofdlijnen van de Sales & Marketing Strategie Holland 2004 - 2006 (SMP) van Holland. Doel van de aanpak is groei; het aantal buitenlandse toeristen en zakelijke reizigers moet in 2006 gestegen zijn tot 10 miljoen en het marktaandeel ten opzichte van België, Groot-Brittannië, Denemarken en Duitsland ligt dan op 14,3 procent.

related partner content for mobile comes here

Slipstream
De strategie is een ontwikkeling van publiek-private partnerships gecombineerd met een keuze voor kansrijke product-marktcombinaties ondersteund door enkele grootschalige, meerjarige campagnes. In de promotie worden themajaren en internationale evenementen ingezet, gericht op bezoek aan en boekingen via . In de doelstelling is gekozen voor het stimuleren van buitenlands verblijfsbezoek. De gedachte is dat het dagbezoek en binnenlands toerisme worden bevorderd in de slipstream van de promotie gericht op het buitenlandse verblijfstoerisme.
NBTC kiest voor de promotie van kansrijke producten: de klassieker 'Holland Classics', de stedenvakanties 'Trendy Holland', de kust en het binnenland. NBTC kiest ook nadrukkelijk voor promotie in de nabuurlanden. Een uitzondering is China. Speciale aandacht wordt gegeven aan de promotie van de zakelijke reismarkt en het aantrekken van internationale congressen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in