Overslaan en naar de inhoud gaan

Talpa wederom in Versatel

John de Mol heeft zijn belang in Versatel weer uitgebreid. Via zijn investeringsmaatschappij Talpa bezit De Mol sinds 14 juli meer dan 10…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt de Autoriteit Financiële Markten (AFM). De eerste keer dat De Mol in het AEX-fonds investeerde, verdiende hij minstens 80 miljoen euro. Nadat de programmamaker begin 2003 aandelen Versatel tussen 0,30 en 1 euro had ingekocht, deed hij ze begin dit jaar voor meer dan 2 euro van de hand. Na het vertrek van De Mol uit Versatel in maart 2004 daalde de koers van het telecombedrijf. Toen De Mol zijn belang half mei weer uitbreidde tot boven de 5 procent kende de koers weer een opleving. De koers van Versatel noteerde afgelopen vrijdag 1,30 euro. Het belang van 10 procent in het telecombedrijf is voor De Mol bij de huidige koers zo’n 60 miljoen euro waard. (Volkskrant)

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in