Het wordt hoog tijd voor een Lidl-huismerk
Lidl is geen naam (meer) om je voor te generen. Waarom houden ze dan nog vast aan al die fantasiemerken, vraagt Ebele Wybenga zich af.
Sinds een tijdje banjer ik regelmatig door de vrolijke paden van de lokale Lidl. Je kunt aan alles zien dat deze Duitse supermarkt tegenwoordig meer wil zijn dan een discounter. Hoeveel soorten nootjes ze wel niet verkopen!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidIk ben fanatiek tegen huismerken. Als consument weet ik niet meer waar mijn spullen vandaan komen.
Ik wil graag weten, wie het door mij gekochte product gemaakt heeft. Bij huis erken weet ik niet meer wat ik koop. Vandaag is het goed en wordt het bv in Nederland gemaakt, volgende maand koop ik in dezelfde verpakking, onder dezelfde naam een slecht product uit bv China.
Zo worden de klanten bedonderd. Wat is erop tegen dat klanten weten waar hun spullen vandaan komen. Nee voor mij géén huismerk.