Overslaan en naar de inhoud gaan

Het wordt hoog tijd voor een Lidl-huismerk

Lidl is geen naam (meer) om je voor te generen. Waarom houden ze dan nog vast aan al die fantasiemerken, vraagt Ebele Wybenga zich af.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Sinds een tijdje banjer ik regelmatig door de vrolijke paden van de lokale Lidl. Je kunt aan alles zien dat deze Duitse supermarkt tegenwoordig meer wil zijn dan een discounter. Hoeveel soorten nootjes ze wel niet verkopen!

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Martin Amraad

Ik ben fanatiek tegen huismerken. Als consument weet ik niet meer waar mijn spullen vandaan komen.
Ik wil graag weten, wie het door mij gekochte product gemaakt heeft. Bij huis erken weet ik niet meer wat ik koop. Vandaag is het goed en wordt het bv in Nederland gemaakt, volgende maand koop ik in dezelfde verpakking, onder dezelfde naam een slecht product uit bv China.
Zo worden de klanten bedonderd. Wat is erop tegen dat klanten weten waar hun spullen vandaan komen. Nee voor mij géén huismerk.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in