Overslaan en naar de inhoud gaan

Het WK leeft niet, ook niet bij merken

Het liefst doen bedrijven überhaupt geen uitspraken over hun al dan niet aanwezige marketingactiviteiten.
oranje wk
Albert Heijn durfde het wel aan; een WK-campagne met Typhoon en Flemming
oranje wk
Albert Heijn durfde het wel aan; een WK-campagne met Typhoon en Flemming

Waar grote voetbaltoernooien voor bierbrouwers en supermarkten jarenlang de uitgelezen kans was om hun verkoopcijfers een stevige boost te geven, doen bedrijven rondom het huidige toernooi in Qatar weinig tot niets aan marketing, en áls ze al het doen slaan ze de plank mis (Jumbo) of bewandelen ze de veilige, ietwat voorspelbare route (Albert Heijn). Bavaria vat de situatie samen als 'hele gekke tijden', en lanceerde een gelijknamige campagne annex musical.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in