Overslaan en naar de inhoud gaan

Heeft Logeion zitten slapen?

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

related partner content for mobile comes here

Het bestuur van beroepsvereniging Logeion is niet erg in haar sas met het onderzoek naar de beroepspraktijk van professor Betteke van Ruler. Logeion is mede-initiator en –financier van het onderzoek. De presentatie van het rapport, dat gepland stond op 3 juli aanstaande, is tot nader order uitgesteld.
Meer dan een jaar heeft Van Ruler aan het onderzoek gewerkt. Schoonman spreekt over een fundamentele methodologische fout. En het is waar: Van Ruler lijkt volledig te zijn voorbijgegaan aan het feit dat de term communicatie al lang is geinflateerd. De reclameboer die servetten ontwerpt voor de plaatselijke kroeg noemt zich net zo makkelijke communicatieadviseur als de voorlichtster van de GGD in Appelscha. Die kritiek kun je hebben op dit onderzoek.
Maar had dat bestuur van Logeion dan niet wat eerder wakker moeten worden? Bijvoorbeeld bij aanvang van het onderzoek. Men had kunnen weten dat Van Ruler deze ruime definitie hanteert. Dat deed ze namelijk in het vorige trendonderzoek ook. Toen leidde de presentatie tot wilde discussies in de pers over het veel te grote aantal pr-adviseurs. Nu lijkt het alsof dezelfde angst voor het imago in de buitenwereld overheerst. Foutje van Van Ruler? Of toch meer een bestuurlijk   blundertje van Logeion?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in