Premium Merkstrategie PREVIEW Zo rolt Pepsi de nieuwe positionering ‘For the love of it’ vanaf maart in Nederland uit
Premium Merkstrategie Heb het lef om te vernieuwen Marc Oosterhout belicht elke maand een van de 12 positioneringsprincipes. Aflevering 9: het principe van Nieuw.
Partnerbijdrage Je privacy als betaalmiddel In hoeverre zijn we ons ervan bewust dat we naast ‘superhandige’ apps, op hetzelfde moment ons hele privéleven op straat gooien?
Merkstrategie KPN sluit alle Telfort-winkels Het merk Telfort verliest vanaf mei al zichtbaarheid in de winkelstraat.
Media 'RTL laat niet alleen haar sterren, maar ook haar adverteerders gaan' Met dalende kijkcijfers en hogere prijzen zal RTL adverteerders moeilijk vast kunnen houden, verwacht Rogier Bruggeman van Zigt.
Merkstrategie Nieuwe taak NBTC: managen van groeiend aantal toeristen NBTC Holland Marketing breidt organisatie uit en investeert in (digitale) marketing en ontwikkeling van aantrekkelijk toeristisch aanbod.
Premium Merkstrategie Heb het lef om te vernieuwen Marc Oosterhout belicht elke maand een van de 12 positioneringsprincipes. Aflevering 9: het principe van Nieuw.
Partnerbijdrage Je privacy als betaalmiddel In hoeverre zijn we ons ervan bewust dat we naast ‘superhandige’ apps, op hetzelfde moment ons hele privéleven op straat gooien?
Merkstrategie KPN sluit alle Telfort-winkels Het merk Telfort verliest vanaf mei al zichtbaarheid in de winkelstraat.
Media 'RTL laat niet alleen haar sterren, maar ook haar adverteerders gaan' Met dalende kijkcijfers en hogere prijzen zal RTL adverteerders moeilijk vast kunnen houden, verwacht Rogier Bruggeman van Zigt.
Merkstrategie Nieuwe taak NBTC: managen van groeiend aantal toeristen NBTC Holland Marketing breidt organisatie uit en investeert in (digitale) marketing en ontwikkeling van aantrekkelijk toeristisch aanbod.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid