Overslaan en naar de inhoud gaan

Grootscheepse info-mailing TPG Post

Deze week valt bij zeven miljoen huishoudens in Nederland de uitgave 'Er is Post' van TPG Post op de deurmat, waarmee het postbedrijf wil…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De postmarkt is volop in beweging: liberalisering van de postmarkt in Nederland en andere Europese landen, de toetreding van concurrenten en de opkomst van nieuwe media. TPG Post vindt het belangrijk om al haar klanten regelmatig over deze veranderingen inhoudelijk te informeren.
Nederlanders staan volgens TPG Post positief tegen deze vorm van communicatie. Dit bleek uit een testmailing die in de maand maart werd gehouden onder 34.000 huishoudens. Het merendeel van de deelnemers aan de test (75 %) gaf aan het te waarderen om op deze wijze periodiek te worden geïnformeerd. Daarnaast gaven de respondenten ook aan vooral geïnteresseerd te zijn in informatie over de kwaliteit van postbezorging van TPG Post, in nieuwe producten en diensten en in informatie over vestigingen.

related partner content for mobile comes here

Volgens Harry Koorstra, managing director van TPG Post, ligt communicatie via een grootscheepse publieksmailing voor de hand: “Er gebeurt momenteel ontzettend veel op ons terrein en in onze markten. We zouden massamediale campagnes kunnen inzetten om onze klanten te informeren over alle ontwikkelingen en veranderingen. Dat is enerzijds een zeer kostbare oplossing. Anderzijds is de effectiviteit van communicatie via post erg hoog. Bovendien is post nu eenmaal iets waar we goed in zijn.”?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in