TPG Post verstuurt uitgave 'Er is Post'
Volgens Harry Koorstra, directeur van TPG Post, is deze manier van informeren goedkoper dan grote 'massamediale' campagnes en is ‘de effectiviteit van communicatie per post erg hoog’.
Met ‘Er is Post’ lijkt de postdivisie van TNT zich te weren tegen het publiciteitsoffensief van zijn concurrenten, Sandd en Selekt Mail. De laatste heeft momenteel een advertentie op BNR, Business Nieuwsradio, waarin bestuursvoorzitter John Kuiper zich keert tegen het regeringsvoornemen om de volledige liberalisering van de postmarkt uit te stellen tot 1 januari 2007.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaOok Sandd heeft via de radio van zich laten horen. Het postbedrijf presenteerde van september tot april advertentieteksten via BNR waarin het zijn snel groeiende populariteit op de hak nam (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid