Grolsch laat employer branding aansluiten bij ‘Proef karakter’


Bierbrouwer Grolsch start vandaag met de nieuwe campagne ECHT.KARAKTER. om zichzelf als werkgever nadrukkelijk neer te zetten en zichtbaar te maken. De brouwer stelt vast dat als het wil winnen in de markt, het essentieel is om de juiste mensen aan te trekken én te behouden. Grolsch: ‘In de steeds krapper wordende arbeidsmarkt willen we dan ook duidelijk zijn over waar we als bedrijf voor staan. ECHT.KARAKTER. geeft goed weer wat voor bedrijf Grolsch is en welke medewerkers daarbij passen.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS‘Het echte Grolsch’
In de campagne staan de eigen medewerkers van Grolsch centraal. Een groot aantal van hen is geportretteerd. De foto’s zijn van dichtbij gemaakt, waarbij je hen recht in het gezicht aankijkt. Volgens Thomas Rieken, projectmanager employer branding, staan zij symbool voor de eigenzinnigheid, de trots, het vakmanschap, de authenticiteit en de winnaarsmentaliteit van Grolsch. Rieken: ‘De campagne laat Grolsch medewerkers zien zoals ze zijn, in hun puurste vorm. Daarbij wordt het karakter van Grolsch - door de ogen van haar medewerkers - zichtbaar.’
HR directeur Eveline Paternotte zegt dat er bij Grolsch gehouden wordt van uitgesproken collega’s met concrete plannen. ‘Naast het werven en behouden van goed personeel streven we naar meer eigenaarschap, meer flexibiliteit, meer multidisciplinaire samenwerking en een goede invulling van duurzame inzetbaarheid van medewerkers.’
Proef karakter
Dit is de campagne waar 'ECHT.KARAKTER' op dient aan te sluiten:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid