Overslaan en naar de inhoud gaan

Grolsch laat employer branding aansluiten bij ‘Proef karakter’

In de campagne ‘ECHT.KARAKTER.’ zien we medewerkers van Grolsch van dichtbij en recht in het gezicht.
Miniatuurvoorbeeld
Echt Karakter
© Grolsch
Miniatuurvoorbeeld
Echt Karakter
© Grolsch

Bierbrouwer Grolsch start vandaag met de nieuwe campagne ECHT.KARAKTER. om zichzelf als werkgever nadrukkelijk neer te zetten en zichtbaar te maken. De brouwer stelt vast dat als het wil winnen in de markt, het essentieel is om de juiste mensen aan te trekken én te behouden. Grolsch: ‘In de steeds krapper wordende arbeidsmarkt willen we dan ook duidelijk zijn over waar we als bedrijf voor staan. ECHT.KARAKTER. geeft goed weer wat voor bedrijf Grolsch is en welke medewerkers daarbij passen.’

related partner content for mobile comes here

Grolsch Employer beelden

‘Het echte Grolsch’

In de campagne staan de eigen medewerkers van Grolsch centraal. Een groot aantal van hen is geportretteerd. De foto’s zijn van dichtbij gemaakt, waarbij je hen recht in het gezicht aankijkt. Volgens Thomas Rieken, projectmanager employer branding, staan zij symbool voor de eigenzinnigheid, de trots, het vakmanschap, de authenticiteit en de winnaarsmentaliteit van Grolsch. Rieken: ‘De campagne laat Grolsch medewerkers zien zoals ze zijn, in hun puurste vorm. Daarbij wordt het karakter van Grolsch - door de ogen van haar medewerkers - zichtbaar.’

HR directeur Eveline Paternotte zegt dat er bij Grolsch gehouden wordt van uitgesproken collega’s met concrete plannen. ‘Naast het werven en behouden van goed personeel streven we naar meer eigenaarschap, meer flexibiliteit, meer multidisciplinaire samenwerking en een goede invulling van duurzame inzetbaarheid van medewerkers.’

Proef karakter

Dit is de campagne waar 'ECHT.KARAKTER' op dient aan te sluiten:

Grolsch Proef Karakter

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in