Overslaan en naar de inhoud gaan

Geur in de marketingmix

De autodealer sprayt een lucht van nieuwe's auto's in zijn showroommodellen, bij de broodafdeling in de supermarkt ruikt het naar vers…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Echter er wordt veel minder gebruik van gemaakt dan van beeld en geluid in communicatie naar de consument. Ongetwijfeld heeft dit te maken met de moeilijkheid om geur op een goede wijze toe te passen. zegt hier een oplossing voor te hebben.

related partner content for mobile comes here

MakingScents richt zich op geuroplossingen voor alle communicatie toepassingen; van event, instore, POS, outdoor tot DM. Belangrijk hierbij is de techniek achter de verspreiding van geur:'droge' moleculaire geurverspreiding. MakingScents claimt 100% authentieke geur duplicatie zonder residue of andere negatieve bijwerkingen te leveren.

Dat levert talloze mogelijkheden op voor adverteerders om hun communicatie te versterken. Denk aan een Zwitsal promotie op de winkelvloer, de nieuwe Chanel geur in het bushokje waar de abriposter op hangt, de geur van bos in een mailing voor Nuon groene stroom. Ik ben benieuwd welke andere toepassingen bedacht worden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in