De Volkskrant vs. televisie
De Volkskrant gooit een nieuw middel in de strijd om advertentie-inkomsten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De krant heeft een opmerkelijke lezersaanbieding: voor 439 euro kan de Volkskrant-lezer een Sony dvd-recorder met een harde schijf van 160 gigabyte (en een elektronische programmagids) bestellen. (Of voor 389 euro een harddiskrecorder met 80 gigabyte zonder programmagids.)
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Slim bedacht!
Zorg ervoor dat je lezers een dvd-recorder hebben, zodat ze minder reclame op televisie kijken en de adverteerders hollen (terug) naar de dagbladen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIk ga 'm bestellen denk ik.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid